Kiezen politici wel met hun verstand? Kiezen wij politici wel verstandig? Hier kunt u bijna alles kwijt over de politiek! Wat moet beter? Waar ergert U zich aan? Laat Uw stem horen! Kies Verstandig! Kies Niet! Maak je Stem ongeldig! Protesteer op een effectieve manier. |
![]() |
Nog geen lid?
Lees ook de disclaimer.
Navigatie
Leden enquête
De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"
ja

81% [17 stemmen]
nee

19% [4 stemmen]
Gebruikers Online
Inloggen
Nog geen lid?
» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.

Onderwerp bekijken
Stel het aan de kaak als u denkt dat een politici uit eigen belang handelt.
Spoedoverleg Balkenende en VVD
|
|
kiesverstandig |
Geplaatst op 29 June 2006, 15:27
|
![]() Superbeheerder ![]() Berichten: 149 Lid sinds: 18 May 2006 |
Minister-president Jan Peter Balkenende heeft donderdagmorgen spoedoverleg gevoerd met de VVD-fractieleiding Willibrord van Beek en Mark Rutte. Na afloop van het overleg wilden de VVD'ers geen mededelingen doen over hetgeen besproken is. Het spoedoverleg vond plaats kort voordat de CDA-bewindslieden bijeenkwamen voor vooroverleg. De CDA-bewindslieden zijn hiervoor inmiddels bijeen op het ministerie van Algemene Zaken. Met Balkenende bespreken zij de crisissituatie die na het nachtelijke debat over de kwestie Ayaan Hirsi Ali ontstond. Ook de VVD-bewindslieden komen rond deze tijd voor vooroverleg bijeen. Het gehele kabinet bespreekt daarna de crisissituatie. Vervolgens zal Balkenende de Tweede Kamer inlichten over het standpunt van het kabinet. Bron: NieuwNieuws Politici zijn net als de wind; "zoals de wind waait, draait mijn mening".
|
|
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Spoedoverleg Balkenende en VVD', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Liever Bos dan Balkenende als premier | Zoals de wind waait, waait mijn jasje | : 2 | 19 Oct 2008 |
Bos en Balkenende in debat | Invloed door te stemmen? | : 1 | 05 Oct 2006 |
Pechtold hekelt leiderschap Balkenende | Zoals de wind waait, waait mijn jasje | : 1 | 15 Sep 2006 |
Balkenende bezoekt Afghanistan | Politiek eigenbelang | : 2 | 26 Aug 2006 |