Kiezen politici wel met hun verstand? Kiezen wij politici wel verstandig? Hier kunt u bijna alles kwijt over de politiek! Wat moet beter? Waar ergert U zich aan? Laat Uw stem horen! Kies Verstandig! Kies Niet! Maak je Stem ongeldig! Protesteer op een effectieve manier. |
![]() |
Nog geen lid?
Lees ook de disclaimer.
Navigatie
Leden enquête
De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"
ja

81% [17 stemmen]
nee

19% [4 stemmen]
Gebruikers Online
Inloggen
Nog geen lid?
» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.

Onderwerp bekijken
Denk u door te stemmen invloed te kunnen uitoefenen?
Bos en Balkenende in debat
|
|
kiesverstandig |
Geplaatst op 05 October 2006, 22:52
|
![]() Superbeheerder ![]() Berichten: 149 Lid sinds: 18 May 2006 |
Quote Wouter Bos en Jan Peter Balkenende gaan het debat met elkaar aan. Op 3 november zendt RTL4 het gesprek tussen beide heren uit, in de aanloop naar de verkiezingen op 22 november. Politiek verslaggever Frits Wester leidt het gesprek, zo liet RTL4 donderdag weten. ![]() Bos en Balkenende strijden om wie de nieuwe premier wordt na deverkiezingen. De politici gaan met elkaar in debat over de centralevraag: wie wordt de komende vier jaar de baas van Nederland? Op woensdag 22 november doet RTL Nieuws in samenwerking met RTLBoulevard uitgebreid verslag van de Tweede Kamerverkiezingen Bron: NieuwNieuws De verliezers zijn al bekend, dat zijn wij de kiezers. ![]() Politici zijn net als de wind; "zoals de wind waait, draait mijn mening".
|
|
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bos en Balkenende in debat', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Liever Bos dan Balkenende als premier | Zoals de wind waait, waait mijn jasje | : 2 | 19 Oct 2008 |
'Kamer laks bij aanpak leugen in Fitna-debat' | Een politici op een misser betrapt? | : 2 | 13 Apr 2008 |
Geen grote verschuivingen na het RTL4 debat | Media invloed van kranten, radio en tv | : 1 | 10 Nov 2006 |
Pechtold hekelt leiderschap Balkenende | Zoals de wind waait, waait mijn jasje | : 1 | 15 Sep 2006 |
Balkenende bezoekt Afghanistan | Politiek eigenbelang | : 2 | 26 Aug 2006 |