Kiezen politici wel met hun verstand? Kiezen wij politici wel verstandig? Hier kunt u bijna alles kwijt over de politiek! Wat moet beter? Waar ergert U zich aan? Laat Uw stem horen! Kies Verstandig! Kies Niet! Maak je Stem ongeldig! Protesteer op een effectieve manier. |
Nog geen lid?
Lees ook de disclaimer.
Navigatie
Leden enquête
De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"
ja
81% [17 stemmen]
nee
19% [4 stemmen]
Gebruikers Online
Inloggen
Nog geen lid?
» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Met steeds meer electronische mogelijkheden moeten we onze privacy goed in de gaten houden en ons niet laten meeslepen door (angst voor terroristische) sentimenten.
Belgische politie waarschuwt voor nieuwe vind-ik-leuk-knop Facebook
|
|
karel |
Geplaatst op 13 May 2016, 16:01
|
Beheerder Berichten: 74 Lid sinds: 26 May 2006 |
De Belgische politie geeft een opvallende waarschuwing. Gebruikers van Facebook moeten wat de politie betreft Facebooks nieuwe vind-ik-leuk-knoppen niet gebruiken. Facebook is een marketingkampioen. Voortaan kan het onze reacties op de posts van onze vrienden of gevolgde pagina"™s, meten. Icoontjes De vind-ik-leuk-knop is sindskort aangevuld met meer emoties. Als gebruikers daarop klikken, zou Facebook meer over hen weten dan voorheen, redeneert de politie. De icoontjes helpen niet alleen je gevoelens uit te drukken, ze helpen Facebook ook de doeltreffendheid van de advertenties op je profielpagina na te gaan. Adverteerders In de blogpost wordt gesteld dat als gebruikers bijvoorbeeld vrolijk zijn, Facebook daaruit kan afleiden dat reclames beter aanslaan. Met als gevolg dat adverteerders weer meer hebben aan de likes. "Een reden te meer dus om niet te snel te klikken als u uw privacy wilt beschermen", concludeert de politie. Federale Politie Politiek is, "Uitspraken doen en dan zeggen dat je het nooit gezegd hebt.".
|
|
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Belgische politie waarschuwt voor nieuwe vind-ik-leuk-knop Facebook', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Speciale Google zoekmachine voor partijprogramma's | Invloed door te stemmen? | : 1 | 27 May 2010 |
PvdA stoot kiezers af door keuze voor Job Cohen! | Een politici op een misser betrapt? | : 1 | 18 May 2010 |
Vodafone en T-Mobile laten onterecht sms'jes lezen aan politie | Privacy | : 1 | 30 May 2009 |
Stemmen op 4 juni voor het europees parlement | Invloed door te stemmen? | : 4 | 30 May 2009 |
Politie breekt in in PC's Big Brother is hacking you! | Privacy | : 7 | 22 May 2009 |