Kiezen politici wel met hun verstand? Kiezen wij politici wel verstandig? Hier kunt u bijna alles kwijt over de politiek! Wat moet beter? Waar ergert U zich aan? Laat Uw stem horen! Kies Verstandig! Kies Niet! Maak je Stem ongeldig! Protesteer op een effectieve manier. |
Nog geen lid?
Lees ook de disclaimer.
Navigatie
Leden enquête
De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"
ja
81% [17 stemmen]
nee
19% [4 stemmen]
Gebruikers Online
Inloggen
Nog geen lid?
» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Met steeds meer electronische mogelijkheden moeten we onze privacy goed in de gaten houden en ons niet laten meeslepen door (angst voor terroristische) sentimenten.
Vodafone en T-Mobile laten onterecht sms'jes lezen aan politie
|
|
kiesverstandig |
Geplaatst op 30 May 2009, 22:45
|
Superbeheerder Berichten: 149 Lid sinds: 18 May 2006 |
Telecomproviders T-Mobile en Vodafone laten sms'jes van klanten lezen aan de politie zonder toestemming van een rechter-commissaris. Dat komt doordat de providers de inhoud van berichten niet kunnen scheiden van verkeersgegevens. Lees het hele verhaal op http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1207011.ece/AIVD_kan_ten_onrechte_inhoud_smsjes_lezen?source=rss Gewijzigd door kiesverstandig op 30 May 2009, 22:49 Politici zijn net als de wind; "zoals de wind waait, draait mijn mening".
|
|
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vodafone en T-Mobile laten onterecht sms'jes lezen aan politie', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Belgische politie waarschuwt voor nieuwe vind-ik-leuk-knop Facebook | Privacy | : 1 | 13 May 2016 |
Politie breekt in in PC's Big Brother is hacking you! | Privacy | : 7 | 22 May 2009 |
Britse politie wil DNA van lastige kinderen | Privacy | : 1 | 17 Mar 2008 |
Gelukkig nog geen definitieve CAO politie. | Dit wil ik kwijt! | : 1 | 14 Feb 2008 |