Kiezen politici wel met hun verstand? Kiezen wij politici wel verstandig? Hier kunt u bijna alles kwijt over de politiek! Wat moet beter? Waar ergert U zich aan? Laat Uw stem horen! Kies Verstandig! Kies Niet! Maak je Stem ongeldig! Protesteer op een effectieve manier. |
Nog geen lid?
Lees ook de disclaimer.
Navigatie
Leden enquête
De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"
ja
81% [17 stemmen]
nee
19% [4 stemmen]
Gebruikers Online
Inloggen
Nog geen lid?
» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier suggesties, ideen, opmerkingen
Rechtszaak Wilders, wel of niet terecht? | ||||||||||||
|
Rechtszaak Wilders, wel of niet terecht?
|
|
karel |
Geplaatst op 22 October 2010, 20:40
|
Beheerder Berichten: 74 Lid sinds: 26 May 2006 |
Rechtszaak Wilders, wel of niet terecht? Dat is wat ik me afvraag en waar u in de enquête uw stem kunt uitbrengen. Natuurlijk mag commentaar hieronder posten ook! Ik krijg de indruk dat een stel rechters hun macht misbruikt om Wilders te "stoppen". Immers het OM zag er geen heil in. Daarom besloot een stel eigenzinnige rechters met een andere mening zelf maar een zaak te starten. In de "aanklacht" werd Wilders al veroordeeld. De partijdigheid is tijdens het proces wel gebleken, daar is nu een eind aangekomen doordat een nieuw wrakingsverzoek van Moskowitz is toegewezen. Volgens mij is de rechtszaak tegen Wilders niet terecht. Gewijzigd door kiesverstandig op 22 January 2011, 18:44 Politiek is, "Uitspraken doen en dan zeggen dat je het nooit gezegd hebt.".
|
|
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Rechtszaak Wilders, wel of niet terecht?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
'Stempotlood niet betrouwbaar' | Kiesstelsel landelijk | : 1 | 05 Mar 2010 |
'Wilders laat kiezers in de kou staan' | Verkiezingsbeloftes, waarmaken of breken | : 3 | 17 Aug 2009 |
Stemmachine voorlopig niet operationeel | Politiek eigenbelang | : 2 | 17 May 2008 |
Kabinet voelt niet voor wijziging kiesstelsel | Politiek eigenbelang | : 1 | 26 Apr 2008 |
Tour de Chance, betrapt of niet! | Algemeen | : 1 | 25 Jul 2007 |