Kiezen politici wel met hun verstand? Kiezen wij politici wel verstandig? Hier kunt u bijna alles kwijt over de politiek! Wat moet beter? Waar ergert U zich aan? Laat Uw stem horen! Kies Verstandig! Kies Niet! Maak je Stem ongeldig! Protesteer op een effectieve manier. |
![]() |
Nog geen lid?
Lees ook de disclaimer.
Navigatie
Leden enquête
De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"
ja

81% [17 stemmen]
nee

19% [4 stemmen]
Gebruikers Online
Inloggen
Nog geen lid?
» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.

Onderwerp bekijken
Denk u door te stemmen invloed te kunnen uitoefenen?
Ik ben wezen stemmen, maar......op wie???
|
|
Bert2006 |
Geplaatst op 22 November 2006, 08:20
|
![]() Lid ![]() Berichten: 103 Lid sinds: 16 Sep 2006 |
Maak deze zin af: Ik ben wezen stemmen op .................................... Ik ben wezen stemmen, maar op wie? Durft u dat eerlijk te zeggen en waarom??? En bent u daarmee eens of geef uw mening!!! Laat het ons weten, we zijn benieuwd..... Niemand is volmaakt en perfect, laat `n ander in eigen waarde.
|
|
|
beheerder |
Geplaatst op 23 November 2006, 13:24
|
![]() Superbeheerder ![]() Berichten: 58 Lid sinds: 12 Apr 2006 |
Ik ben naar het stemlokaal gegaan om mijn stem ongeldig te laten verklaren!! Zie bijdrage Toch betrokken bij democratie! De reden van deze website.![]() Politiek is elastiek, alles is rekbaar!
Doe mee, wees niet passief! De politiek bemoeit zich met jou! Dus bemoei je met de politiek! |
|
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik ben wezen stemmen, maar......op wie???', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Woensdag 22/11: verkiezingsdag. Kies kort maar krachtig. Stem met de combi-stem! | Invloed door te stemmen? | : 6 | 28 May 2012 |
Stemmen op 4 juni voor het europees parlement | Invloed door te stemmen? | : 4 | 30 May 2009 |
'Minder Turken stemmen PvdA en CDA' | Invloed door te stemmen? | : 2 | 22 Oct 2006 |
Wetenschappers stelen stemmen | Invloed door te stemmen? | : 1 | 14 Sep 2006 |