Kiezen politici wel met hun verstand? Kiezen wij politici wel verstandig? Hier kunt u bijna alles kwijt over de politiek! Wat moet beter? Waar ergert U zich aan? Laat Uw stem horen! Kies Verstandig! Kies Niet! Maak je Stem ongeldig! Protesteer op een effectieve manier. |
![]() |
Nog geen lid?
Lees ook de disclaimer.
Navigatie
Leden enquête
De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"
ja

81% [17 stemmen]
nee

19% [4 stemmen]
Gebruikers Online
Inloggen
Nog geen lid?
» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.

Onderwerp bekijken
Stel het aan de kaak als u denkt dat een politici uit eigen belang handelt.
Kamer haalt uit naar Donner
|
|
beheerder |
Geplaatst op 14 June 2006, 18:50
|
![]() Superbeheerder ![]() Berichten: 58 Lid sinds: 12 Apr 2006 |
Minister Piet Hein Donner van Justitie heeft woensdag de wind van voren gekregen van regeringspartij D66 en van de oppositiepartijen PvdA, GroenLinks en de SP. Donner verklaarde dat hij zijn politieke lot niet wil verbinden aan het wegwerken van de wachtlijsten in de jeugdzorg voor het eind van dit jaar. Staatssecretaris Clemence Ross (Volksgezondheid) heeft dat wel gedaan. Agnes Kant (SP) noemde dat "moedig, maar niet verstandig". Donner zei:"Ik kies voor verstandig zijn". En hij voegde daar aan toe: "Ik kan die toezegging niet doen." Die opmerking viel verkeerd. De Kamer verweet de minister dat hij zich te weinig inspande. Bron: NieuwNieuws Politiek is elastiek, alles is rekbaar!
Doe mee, wees niet passief! De politiek bemoeit zich met jou! Dus bemoei je met de politiek! |
|
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kamer haalt uit naar Donner', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
auto's versturen privacygevoelige data naar de fabrikant | Privacy | : 1 | 28 Nov 2015 |
Vertrouwen in politici naar dieptepunt | Media invloed van kranten, radio en tv | : 2 | 15 May 2009 |
Ministerraad buigt zich over 1 aprilgrap Donner | Humor. | : 2 | 01 Apr 2009 |
Tweede Kamer: Burgerinitiatief moet worden voortgezet | Invloed door te stemmen? | : 1 | 06 Dec 2008 |
'Kamer laks bij aanpak leugen in Fitna-debat' | Een politici op een misser betrapt? | : 2 | 13 Apr 2008 |