Kiezen politici wel met hun verstand? Kiezen wij politici wel verstandig? Hier kunt u bijna alles kwijt over de politiek! Wat moet beter? Waar ergert U zich aan? Laat Uw stem horen! Kies Verstandig! Kies Niet! Maak je Stem ongeldig! Protesteer op een effectieve manier. |
Nog geen lid?
Lees ook de disclaimer.
Navigatie
Leden enquête
De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"
ja
81% [17 stemmen]
nee
19% [4 stemmen]
Gebruikers Online
Inloggen
Nog geen lid?
» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier suggesties, ideen, opmerkingen
Nieuw forum onderdeel?
|
|
beheerder |
Geplaatst op 25 May 2006, 20:06
|
Superbeheerder Berichten: 58 Lid sinds: 12 Apr 2006 |
Stuur een personal mail als u een nieuw forum onderdeel graag ziet verschijnen en uw verzoek wordt bekeken. Suggestie: Loyaliteit van politici Er is al veel onderzoek gedaan naar het vertrouwen van burgers in de landelijke politiek. Een belangrijke rol in dit vertrouwen is de loyaliteit aan Nederland van de politici zelf. In de politiek en de media is al veel discussie geweest of we er wel op kunnen vertrouwen dat bepaalde politici loyaal zijn aan Nederland. Ik zal dus graag van u willen weten welke kenmerken van een politicus maken dat wij als burger geloven dat hij/zij loyaal is aan Nederland. Stelling: Mening zien is mening geven!!! Gewijzigd door Bert2006 op 16 November 2008, 16:20 |
|
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw forum onderdeel?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Geen nieuw referendum over EU-verdrag | Invloed door te stemmen? | : 1 | 13 Sep 2007 |
Verdonk: Ik word vice-premier in nieuw kabinet | Dit wil ik kwijt! | : 2 | 15 Nov 2006 |