Kiezen politici wel met hun verstand? Kiezen wij politici wel verstandig? Hier kunt u bijna alles kwijt over de politiek! Wat moet beter? Waar ergert U zich aan? Laat Uw stem horen! Kies Verstandig! Kies Niet! Maak je Stem ongeldig! Protesteer op een effectieve manier. |
Nog geen lid?
Lees ook de disclaimer.
Navigatie
Leden enquête
De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"
ja
81% [17 stemmen]
nee
19% [4 stemmen]
Gebruikers Online
Inloggen
Nog geen lid?
» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Heb je het even gehad? Schrijf het van je af, maar houd het netjes!
De term vervuilingseenheid schiet me in het verkeerde keelgat! | ||||||||||||||||
|
Lococensus beschouwt mens als vervuilingseenheid! :(
|
|
kiesverstandig |
Geplaatst op 03 January 2009, 12:51
|
Superbeheerder Berichten: 149 Lid sinds: 18 May 2006 |
Kreeg vandaag het aanslagbiljet van Lococensus voor de waterschapslasten in huis. Bij bestudering van de aanslag viel het me op dat Lococensus de mens als vervuilingseenheid beschouwt! Jaja ook hier is het marktgericht denken ingevoerd om vette bonussen voor de bestuurders mogelijk te maken. Na ja, als het dan maar onder de Balkenende norm blijft. Quote Lococensus (vrij vertaald betekent dit: lokale belastingen) is de naam ven het gezamenlijke belastingkantoor van de waterschappen Groot Salland, Reest en Wieden (moet dat geen Wierden zijn?), Regge en Dinkel, Rijn en IJssel en Velt en Vecht. Deze aanslag wordt weliswaar verstuurd door Lococensus, maar het geld komt terecht bij uw Waterschap. Bij de volgende verkiezigen van de waterschappen toch maar gaan stemmen? Of toch maar niet? Wat vindt u ervan? Politici zijn net als de wind; "zoals de wind waait, draait mijn mening".
|
|
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lococensus beschouwt mens als vervuilingseenheid! :(', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |