Kiezen politici wel met hun verstand? Kiezen wij politici wel verstandig? Hier kunt u bijna alles kwijt over de politiek! Wat moet beter? Waar ergert U zich aan? Laat Uw stem horen! Kies Verstandig! Kies Niet! Maak je Stem ongeldig! Protesteer op een effectieve manier. |
Nog geen lid?
Lees ook de disclaimer.
Navigatie
Leden enquête
De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"
ja
81% [17 stemmen]
nee
19% [4 stemmen]
Gebruikers Online
Inloggen
Nog geen lid?
» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Een politici die opeens iets anders beweert. We willen het graag weten.
Nog geen besluit over Hirsi Ali
|
|
kiesverstandig |
Geplaatst op 23 June 2006, 15:35
|
Superbeheerder Berichten: 149 Lid sinds: 18 May 2006 |
Het kabinet heeft vrijdag nog geen besluit genomen over de naturalisatie van Ayaan Hirsi Ali. De zaak is nog in onderzoek, zei minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken) na afloop van de ministerraad. De VVD-bewindsvrouw trok vorige maand het Nederlanderschap van het voormalig VVD-Tweede Kamerlid in, omdat Hirsi Ali bij haar aanvraag om asiel in de jaren negentig had gelogen over haar naam, geboortedatum en vluchtverhaal. Onder druk van de Tweede Kamer moest Verdonk de naturalisatie van Hirsi Ali echter opnieuw onderzoeken. Daar had ze zes weken de tijd voor. Tussentijds beloofde de minister al dat Hirsi Ali hoe dan ook Nederlander blijft. Bron: NieuwNieuws Politici zijn net als de wind; "zoals de wind waait, draait mijn mening".
|
|
|
kiesverstandig |
Geplaatst op 23 June 2006, 15:36
|
Superbeheerder Berichten: 149 Lid sinds: 18 May 2006 |
Leugens worden beloond! Kijk maar naar Taida en de politiek! Hoe moeten wij dan onze kinderen de juiste normen en waarden meegeven?
Politici zijn net als de wind; "zoals de wind waait, draait mijn mening".
|
|
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nog geen besluit over Hirsi Ali', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Privacyloze maatschappij kent geen gelijkheid | Privacy | : 2 | 14 May 2009 |
[Humor] Geen vertrouwen meer in banken! | Humor. | : 1 | 20 Dec 2008 |
Bewusteloosheid geen excuus voor elektronisch patiëntendossier | Privacy | : 1 | 07 Nov 2008 |
Geen burgermeesters referendum in Rotterdam. | Verkiezingsbeloftes, waarmaken of breken | : 1 | 26 Apr 2008 |
Gelukkig nog geen definitieve CAO politie. | Dit wil ik kwijt! | : 1 | 14 Feb 2008 |