Kiezen politici wel met hun verstand? Kiezen wij politici wel verstandig? Hier kunt u bijna alles kwijt over de politiek! Wat moet beter? Waar ergert U zich aan? Laat Uw stem horen! Kies Verstandig! Kies Niet! Maak je Stem ongeldig! Protesteer op een effectieve manier. |
Nog geen lid?
Lees ook de disclaimer.
Navigatie
Leden enquête
De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"
ja
81% [17 stemmen]
nee
19% [4 stemmen]
Gebruikers Online
Inloggen
Nog geen lid?
» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier suggesties, ideen, opmerkingen
Altijd al je eigen Start Plaats willen hebben?
|
|
kiesverstandig |
Geplaatst op 29 May 2009, 16:57
|
Superbeheerder Berichten: 149 Lid sinds: 18 May 2006 |
Een idee dat ik al een tijdje had is gerealiseerd! Het betreft een Weblink Portaal waar je een verzameling links over een bepaald onderwerp, hobby, sport of weet ik veel wat kunt plaatsen. Ik heb een startpagina gemaakt op Start Plaats NL met wat uitleg. Verder is er een demo website op Start Plaats: Demo. Inloggen: admin/demo (Na inloggen! Beheerdersww: demodemo) De demo wordt regelmatig gereset. Alle wijzigingen worden dan ongedaan gemaakt. En er is al een uitgewerkte website die ikzelf ga beheren; ISP.Start-Plaats.nl, Start Plaats: Internet Service Providers. Wil jij je eigen Start Plaats? Nu zijn bijna alle onderwerpen nog vrij! Politici zijn net als de wind; "zoals de wind waait, draait mijn mening".
|
|
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Altijd al je eigen Start Plaats willen hebben?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Mensen met een laag inkomen hebben het aan zichzelf te danken | Algemeen | : 1 | 12 May 2014 |
Start je eigen (mini) referendum! | Invloed door te stemmen? | : 1 | 10 Apr 2009 |
Google start privacy-kruistocht | Privacy | : 1 | 17 Sep 2007 |
Trouw lanceert eigen stemwijzer | Invloed door te stemmen? | : 3 | 27 Oct 2006 |
Zesentwintig politieke partijen willen deelnemen aan de Kamerverkiezingen | Invloed door te stemmen? | : 2 | 12 Oct 2006 |