Kiezen politici wel met hun verstand? Kiezen wij politici wel verstandig? Hier kunt u bijna alles kwijt over de politiek! Wat moet beter? Waar ergert U zich aan? Laat Uw stem horen! Kies Verstandig! Kies Niet! Maak je Stem ongeldig! Protesteer op een effectieve manier. |
Nog geen lid?
Lees ook de disclaimer.
Navigatie
Leden enquête
De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"
ja
81% [17 stemmen]
nee
19% [4 stemmen]
Gebruikers Online
Inloggen
Nog geen lid?
» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
't Is bijna niet te geloven maar zelfs in de politiek is humor te vinden. Weet je zelf iets humoristisch? Laat ons meegenieten.
Stemwijzer zonder vragenlijst
|
|
Bert2006 |
Geplaatst op 08 May 2009, 18:16
|
Lid Berichten: 103 Lid sinds: 16 Sep 2006 |
Wie geen zin heeft in lange vragenlijsten en toch op internet een stemwijzer wil invullen voor de Europese verkiezingen, kan vanaf vandaag terecht op de site ikkieswijzer.nl. Wetenschappers van de Universiteit van Amsterdam (UvA) maakten deze zoekmachine. Door een onderwerp in te vullen weet de bezoeker binnen een handomdraai wat de standpunten hierover zijn van de Europarlementariërs. ''De meeste kieswijzers zijn verpakt in een streng keurslijf van lange vragenlijsten. Op onze site kunnen mensen zelf beslissen over welke onderwerpen zij de mening willen weten van politici'', zei projectleider. Bron: Spitsnieuws.nl Niemand is volmaakt en perfect, laat `n ander in eigen waarde.
|
|
|
angelina |
Geplaatst op 18 May 2010, 07:57
|
Nieuweling Berichten: 1 Lid sinds: 18 May 2010 |
Ik weet er nog een die misschien nog wel beter is: www.stemverwijzer.nl. Via 11 stellingen en afbeeldingen komt je stem altijd goed terecht. |
|
|
Bert2006 |
Geplaatst op 18 May 2010, 19:28
|
Lid Berichten: 103 Lid sinds: 16 Sep 2006 |
Quote angelina schreef: Ik weet er nog een die misschien nog wel beter is: www.stemverwijzer.nl. Via 11 stellingen en afbeeldingen komt je stem altijd goed terecht. Dit vindt ik wel een goeie. Staat al op mijn site, bedankt hoor. Niemand is volmaakt en perfect, laat `n ander in eigen waarde.
|
|
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Stemwijzer zonder vragenlijst', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Europese stemwijzer voor verkiezingen Europees Parlement | Media invloed van kranten, radio en tv | : 1 | 29 Jul 2008 |
Trouw lanceert eigen stemwijzer | Invloed door te stemmen? | : 3 | 27 Oct 2006 |
Stemwijzer v.a. 17 October online!!! | Invloed door te stemmen? | : 6 | 25 Oct 2006 |