Kiezen politici wel met hun verstand? Kiezen wij politici wel verstandig? Hier kunt u bijna alles kwijt over de politiek! Wat moet beter? Waar ergert U zich aan? Laat Uw stem horen! Kies Verstandig! Kies Niet! Maak je Stem ongeldig! Protesteer op een effectieve manier. |
Nog geen lid?
Lees ook de disclaimer.
Navigatie
Leden enquête
De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"
ja
81% [17 stemmen]
nee
19% [4 stemmen]
Gebruikers Online
Inloggen
Nog geen lid?
» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Een politici die opeens iets anders beweert. We willen het graag weten.
Wolf in schaapskleren biedt excuses aan in raad
|
|
karel |
Geplaatst op 16 April 2009, 19:12
|
Beheerder Berichten: 74 Lid sinds: 26 May 2006 |
Quote Wolfsen biedt excuses aan in raad Burgemeester Wolfsen van Utrecht heeft in de gemeenteraad zijn excuses aangeboden voor het tegenhouden van een publicatie over zijn declaraties in een huis-aan-huisblad. In het artikel stond dat Wolfsen in de tijd dat hij nog geen huis in Utrecht had alleen pensionkosten vergoed had mogen krijgen en niet de kosten van het appartement dat hij daarna huurde. Wolfsen zegt dat zijn declaratie klopt. Volgens Wolfsen zijn persvrijheid en integriteit kernwaarden van de democratie. Als ik de indruk heb gewekt dat ik iets wil afdoen aan die waarden, dan spijt het me zeer, zei Wolfsen. Natuurlijk worden er excuses aangeboden, zo'n dikbetaalde baan wil je toch niet kwijt! Is dit nu oprecht? Of is Wolfsen een wolf in schaapskleren? U mag het zeggen. Gewijzigd door karel op 16 April 2009, 19:14 Politiek is, "Uitspraken doen en dan zeggen dat je het nooit gezegd hebt.".
|
|
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wolf in schaapskleren biedt excuses aan in raad', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Verdonk eist excuses van Aboutaleb | Politiek eigenbelang | : 3 | 18 Oct 2006 |